Ігор Терехов обіцяє харків’янам перед виборами у вересні презентувати перший трамвайний вагон у рамках проєкту “Харківський трамвай”. А поки нові трамваї не бачити як власних вух, пан Терехов вирішив пустити по місту ретро-трамвай на честь 115-річчя їхнього запуску.
Варто зазначити, що вперше трамваї з’явилися 1894 році. Вони працювали завдяки кінній тязі. Згодом, у 1906 році з’явилися електронні аналоги. Перша лінія електричного трамвая проходила від Балашовського вокзалу по Петінській (зараз Плеханівська), Зміївської (нині проспект Гагаріна), Нетеченській вулицях, Подільському мосту, Подільському та Костюринскому провулкам до Павлівської площі.
Класикою харківського трамвая можна називати Аннушку. Це трамвай на букву “А”, що мав кільцевий маршрут. Аннушка охоплювала усе місто: можна було від Держпрому проїхати Клочковську вулицю, Каскад, Бурсацький спуск, Павловську площу, Пушкінську, 1, пам’ятник Мечникова, площу Поезії, вулицю Ярослава Мудрого, Сумський Ринок, проспект Незалежності та повернутися знову на Держпром. Зараз такий шлях неможливий, адже на Пушкінській, на місці трамвайних колій побудували житловий будинок.
Старовинні трамваї охоплювали великі території, бо городяни не мали альтернатив. Перша тролейбусна лінія з’явилася в 1939 році, метро розпочало своє підземне життя в 1968.
Тому дуже смішно бачити у порівнянні з першими маршрутами дарування пана Терехова у вигляді чотирьох зупинок: Південний вокзал, Держпром, парк Горького, Лісопарк. На погляд політтехнологів “спадкоємця” Кернеса доцільно спекулювати старовинною родзинкою Харкова. Нащо покращувати стан транспорту в місті, якщо можна пустити старий та понастильгувати.
До того ж, харків’яни самостійно будуть оплачувати цю піар-кампанію, адже кожен пасажир трамваю повинен заплатити за квиток шість гривень. Копійка не тільки гривню береже, але й береже бюджет “нашого” Терехова.
Взагалі, такі акції – це не нове. Кожного року на День святого Валентина романтикам дають можливість проїхатися на старовинному трамваї кохання. Аннушка вже розлила масло на цю піар-кампанію. Головне, щоб народ не став Берліозом.